Tuesday, June 4, 2013

BENDA YANG MENARIK BAGI AKU...

dalam aku duk cuti 3 minggu nie mengalahkan BUDAK SEKOLAH al-maklum la aku bakal guru nie kan... emng x lari la kalau musim cuti sekolah dengan wedding kan... KENDURI kahwin kot.. yang menarik kat aku bukan la apa2 pun TAPI aku tertarik dengan box kat dalam gambar bawah nie.. dah macam gaya packaging kedai MC Donald, KFC bagai dah nie.. menarik la bagi aku. teruja pown ada. idea baru ke..? bagi aku ye la.. hahahaha.. (xtaw la kalau benda nie dah lama berlaku, cuma aku yang macam KATAK BAWAH TEMPURUNG kot yang xtaw...) aku rasa lepas nie mesti kuar banyak lagi idea2 baru kan.. NICE taw..smua cam package kan.. kad kahwin depa p0wn seragam dengan design packaging nie.. pe2 p0wn aku doakan pasangan nie bahagia dan perkahwinan korang membawa sakinah mawaddah warrahmah yer.. :) amin..
 



ahakz..aku tak lupa pada yang bertunang dan bakal mendirikan rumah tangga atau telah atau sedang merancang, aku doakan korang bahagia dan dipermudahkan jalan oleh ALLAH. aku yakin korang dah daebak and awesome sebab korang dah dekat kepada jalan menghalalkan yang haram. so, aku doakan ALLAH permudahkan jalan korang semua. aku doakan korang p0wn ceria dan sentiasa diberkati.. :)


No comments:

Post a Comment