Wednesday, June 5, 2013

BENDA YANG MENARIK BAGI AKU LA..

aku yakin, korang p0wn pasti ada benda yang menarik minat korang, dan minat aku emang xleh dipisahkan la kan dengan tata hias dalaman nie (interior design). menarik kot..even web fb nie adalah golongan kafir, x salah tuk aku sukakan kreativiti dyer orang dan pemikiran dye orang...(selagi x salah dengan agama aku la kan..)


aku x kisah ler...TAPI nie minat aku.. even aku xdak la loaded tuk memiliki semua benda yang aku minat.. just tengok2 p0wn ok la.. sebab xdak la niat di hati untuk memiliki.. sebab aku tahu nie bukan keperluan aku.. TAPI cuma kehendak aku.. kalau aku ikutkan alamaknya, senteng la duit aku kan..

so, untuk itu, aku just VIEW je la photo decoration nie... cam awesome jer.. aku suka.. :) antara yang menarik bagi aku la.. gambar kat bawah nie..

 
nie bilik tidur... tata hias dalaman dyer menenangkan.. aku cukup ska the stars kat atas tu.. impiannya aku nak ada umah cam tu.. dapat view pemandangan malam.. tapi angan2 aku je la kan.. x salah berangan2... (so, let's dream on...)


yang nie pon kreatif.. aku suka la.. cma may be akan makan ruang dan nampak semak lak kan.. tapi awesome la.. bleh pakai benda terpakai nie.. nie bleh gna kereta yang dah rosak... chantek la..

 yang nie lak aku x taw pe fungsi dye..cam tengok suhu dan kadar masak ke..?? fuyooo...x yah penat2 nak tilik dah masak ke belum kan... dan aku knfrm BBQ nya event bleh berjalan lancar... hahahaha.. (insyaALLAH)

aku dah rasa cam fungsi termometer lak dah... bleh multi-function kot.. kih3...

 imej nie ak bagi besar pnyer... hahaha.. menarik tol.. aku ingat dalam filem jer wujud.. aku xtaw la kalau dalam real life nie ada... mahu tergadai semua harta yang aku ada.. gara2 nak memiliki benda nie.. hahahaha...


 kalau dah jadi cikgu tu tak kemananya..asyik fikir stdents jer.. ak tengok gamba nie..terfikir nak buat aktvti dengan dyer orang.. saje nak syok2 kan.. TAPI mostly benda nie bdak sains la bleh aplikasi.. nak mengajar tajuk CAHAYA.. cam aku nie MATEMATIK, x taw la nak aplikasi cam mana... hahahaha.. (bleh difikirkan... urm... thinking!!!!! )

 nie palk rumah yang ada akuarium.. aku suka tengok ikan.. aku ingat lagi waktu umur 5/6 tahun camtu..aku p nga famly kat langkawi... no wonders la ak snap photo pown masih tengok ikan lam akuarium.. (sebenarnya..aku takut.. hahaha.. mahu taknnya..aku risau kena ngap dengan ikan besor2 tu.. hihihi...) so, kroang bleh agakla kan..photo aku macam mana... hahahahaha... tak nampak mka l0rh...

 yang nie plak, aku yakin la korang leh faham.. cam mana nak ikat neck tie.. aku p0wn  x faham dan x pandai... jujur la aku kata.. aku tabik spring la kan kat orang laki sbb pandai pakai.. aku surrender la siap2.. sebab aku x reti.. hahahaha....

 yang nie macam dalam cter THE SMURF la plak... hahahahaha....

ada satu nie pasai game yang aku main... dye soh melukis kot.. TAPI just klik2 jer ikut arahan.. tapikan, dyernya step emang acurate kot.. mahu taknya, kalau salah aku kena start draw dari awal.. macam mengajar melukis betul2 tu.. nie la.. dua painting yang aku perlu siapkan dalam game nie.. gambar kat bawah... (main game p0wn x dak la membazir, kalau korang pandai manfaatkan... hahaha.. )
 





**snap sikit jer la.. dah la..x larat nak berceloteh.. tata titu teto.. zzzz...

No comments:

Post a Comment