Saturday, February 2, 2013

mimpi vs realiti

assalamualaikum dan salam sejahtera.

ya ALLAH, terima kasih kerana kejutkan diri ini bangkit dari tidur yang lena. malahan, mengizinkan daku bangkit dalam kematian yang sementara. moga bangkit untuk hari ini adalah membawa kebahagian kepada seisi alam. ALLAHUAKBAR.

subhanaALLAH, malam semalam saya lupa nak set 'alarm', tapi ALLAH kejutkan saya dengan menghadirkan sahabat dalam mimpi saya mengetuk pintu bilik (https://www.facebook.com/cikzu?ref=ts&fref=ts) . mimpi ini buatkan saya terjaga dalam pukul 5.12 pagi (2/2/2013). ya ALLAH terima kasih sangat-sangat. (saya pun tak tahu mimpi pe nie, tapi mimpi ini mengejutkan saya untuk bangun dan bersiap-siap untuk sambut azan SUBUH). 



yang muncul dalam mimpi saya adalah sahabat satu aras dengan saya. peliknya dalam mimpi saya, saya cuma ingat dia datang tanyakan mp3.. saya pun tak pasti. apa-apa pun alhamdulillah ya ALLAH, sebab dengan mimpi itu saya terjaga..

moga hari esok saya dikejutkan lagi. discover your love... :) ALLAH s.w.t.


No comments:

Post a Comment