Wednesday, February 27, 2013

LONGGOKAN CERITA - kisah aku :)

 assalamualaikum dan salam sejahtera.

post kali nie, cerita terkumpul la. nak longgokkan semua sekali dalam satu cerita. hi2.. :) 1st cternya, ttbe semester 2012/2013 semester 3 dan 4 la kiranya, saje menggatai menceburi bidang kepimpinan la.. kononnya la kan.. padahal, bakat langsung '0'.. haha.. undefined k0t..


*nie le kononnya logo kepimpinan yang aku ceburi. MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR..aku exco sosial & kebajikan.. :P






 yang nie stok bku aku yang kononnya dah jadi perpustakaan mini lak dalam bilik. even aku tak ada la baca full on time, tapi kalau rasa nak baca aku ambil dan baca. TAPI ada je buku aku dah habiskan, tula..best sangat. ada yang dah dibaca tapi dah lupa. kena la baca balik. nie stok masa tak ada assignment or masa 'BED TIME STORY'.. cam tu la.. lepas tu, buku ulit aku dalam lena..dodoikan... :D
 

 

'highlight' nie aku nak cter er...ttbe je 1st tyme aku beli barang kat KOOP, KOOP jual murah daripada kedai luar. yang warna pink tu aku beli kat KOOP dengan harga rm3.20 tapi di PSI Kelantan rm3.40. beza 20 sen.. tapi ada la juga bezanya.. hahaha.. (al-maklum la.. budak math.. emang dye kira setiap sen pun.. ngeh3..)



asalnya baju nie ada tompok2, maybe terkena clorox la kot. pastu, aku p0wn dah tak tahu nak buat apa, so aku conteng le baju.. tak pernah2 suka conteng baju, kali nie aku conteng kaw2 la, kasi nak tutup kawasan yang terdedah tu.. hahaha.. 
 

lastly, jadi la cam kat atas..cantek je.. tak nampak kesan. TAPI, ble dah cuci, balik asal..kesimpulannya, aku kena beli pewarna baju terus, baru kekal meh.. :)
 
**suasana kawasan parking/dataran perhimpunan. saja nak snap.. :)


 
** menu nie plak, dibungkus waktu balik trip MELAKA utk BIG..


**RM55 - saja menggatai sebab tengok budak kelas beli, aku pun beli..
 
** FELINA - RM65 vs HALIA BARA - RM20 : orang beli, aku pun nak beli.. tak ada kerja.. makan macam ntah pe2.. tak kawal.. bak kata roomate aku, perut stokin.. hahaha.. tapi tu dye je la kot... kah3.. [roomate sila jangan marah..]




** kasut AXEL RM60, aiyaa...kasut sukan sudah rosak. terpaksa la aku membelinya. tq roomate sebab bawa aku pergi kat kedai dan beli kasut dan bantu aku decide kasut mana yang patut aku beli.. hehehe... even pink hitam lagi menarik, TAPI saiz dah tak ada.. roomate aku pilihkan kot yang tu.. hu3.. sedih sangatz.. tapi nak wat cam mana.. wowowowowo..

pastu, jalan-jalan dalam hypermarket di CS, aku tertarik dengan patung arnab comel sangat. TAPI kotor sikit bulunya..RM15..murah la jgak.. TAPI roomate aku kata tak perlu sebab kotor.. walau dengan hati yang berat, aku p0wn bawalah diri menuju kedai makan.. sampai patung tu p0wn muncul dan bermain2 dalam minda aku.. hahahaha[1st tyme aku jatuh cinta dengan anak patung...ngeh3..]

p/s: kisah aku..


2 comments:

  1. ceit..kata perut aku stokin..perut felinna kot. berkesan dalam 3 hari ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha.... ang selalu kata perut stokin.. FELINA tak berjaya... kih3... sebab duk makan mewah kat AIU... kah4..

      Delete