Thursday, July 11, 2013

8/7/2013 - SAMBUTAN HARI LAHIR KU..

pada tarikh nie, aku sendiri pun terkejut.. sebab masa nie, aku baru balik dari makan2 kat rumah tutor, Madam Zainab Bee... kat sana aku disajikan dengan bihun tom yam, yang tom yam nya special made by my tutor.. emang 'kick' la... sedap sangat... sampai 2 periuk besar kuah kami satu kelas habiskan.. hahaha... kelas aku dengan aku sekali macam perut tong... ala2 buaya tembaga yang kelaparan.. alhamdulillah...kami sangat kekenyang... tq to my roomate sebab bawa kami ke umah lecturer... menumpang kereta orang je la aku... nak adakan sendiri tak mampu lagi.. moga ALLAh permudahkan rezeki aku pada masa akan datang.. amin...


dalam aku tengah bersantai2 atas katil macam ular sawa kekenyangan,tiba2, bilik aku diketuk dan salam diberi.. "assalamualaikum"... suara nie aku kenal je.. PUAN SITI ZULAIHA... (nie la kawan aku.. kami gaduh..kami nangis.. kami ketawa.. macam2 kami buat... but, we are still friend until now...) jangan tak tahu lak, kawan aku nie bergelar PUAN tepat pada tarikh 6/7/2013 - Sabtu... alhamdulillah sangat.. akhirnya aku dapat berita gembira.. walaupun aku tak dapat hadirkan diri sebab kawan aku kahwin melibatkan keluarga sahaja terlebih dahulu.. kenduri nanti bakal menyusul.. apa2 pun, aku senang dengan berita tu.. tak ada benda yang bahagia melihat kawan aku nie bahagia dan ada orang yang sayang dia selain mak ayah dia la kan.. so, mestilah encik suami dia... Encik Farish..

  ini adalah kek yang dihadiahkan kepada ku oleh my comelz & cute friend, madam SITI ZULAIHA
 

MADAM ZU nie datang mengejutkan aku yang buntal kekenyangan dengan kek hari jadi aku yang terawal 2 hari dari tarikh sebenar. hihi.. pe2 pown, aku bersyukur sangat sebab ada jgak yang ingat hari jadi aku.. dialah kawan aku nie.. aku tak harapkan semua ingat hari lahir aku.. cukuplah sekadar ada insan yang ALLAH datangkan untuk ingat hari aku dilahirkan.. terima kasih sangat sebab menghargai aku dengan hadiahkan kek nie.. terharu glerz kot.. even aku kenyang pown, aku makan gak sepotong dua.. aku. MADAM ZU dan roomate aku... lepas tu, aku buat agihan amal kat jiran2 tetanggan - YEEMA. JAYANTHI, WANI, NASHRAH, SUHA..
moga usia aku bukan panjang dengan sia-sia..TAPI dalam rahmat Allah swt hendaknya... amin... 



p/s: may ALLAH blessed us forever... :)

No comments:

Post a Comment