Tuesday, October 2, 2012

HARI KOKURIKULUM IPG KSAH


hari nie alhamdulillah, saya diberi keizinan dan kemampuan tuk upload my blog. walhal, xdak siapa p0wn tgk dan baca, TAPI, saya suka tgk2 perjalanan kisah saya.. my blog will be my diary :)

hari nie kampus saya mengadakan HARI KOKURIKULUM pada 2/10 dan 3/10. yang paling smart skang nie, kami diberikan kertas kehadiran ke tapak pameran. kami kena dapatkan cop pada setiap tapak pameran. ini adalah usaha HEP dalam menangani kedatangan pelajar dalam aktiviti kampus.
TAHNIAH!!!


ALHAMDULILLAH
akhirnya kad kehadiran ke pameran tu berjaya juga saya dan NYDP kampus selesaikan.. saya p ronda2 dgn NYDP hari nie.. nak kenal siapa dia..? >.<



**terima kasih kepada akak sem 6 pengajian bahasa melayu yang sudi tangkapkan gambar kami.. hi3.. sekali bg pinjam backdrop lak ^_^



kalau ronda2 tu tak sah le kalau tak amik peluang bergambar kan... so, saya sempat la snap beberapa foto yang amat2 membanggakan.. saya nak amik semua sebenarnya..TAPI kamera phne saya yang tak berapa canggih nie tak cukup pencahayaan kat certain2 tempat.. hi3..




*** y nie puzzle bersama dgn adik junior yg saya siapkan.. saya main benda nie.. wkey2.. emang mencabar.. dan tahniah la sebab senior2 nie, pandai la potong puzzle y susah nie.. fuh3.. mencabar towl mainnya...


PAMERAN SENIOR SAINS SEM 6



PAMERAN PENDIDIKAN JASMANI



** alhamdulillah, semua dah p0wn selesai.. saya menunggu hari esok tuk kehadiran majlis penutup di pengakhiran nya.. :)

tahniah kepada semua senior sem 6.. bagus usaha anda... saya tak sempat nak amik semua gambar, sebab ramai sangat orang, sampai terlindung ABM.. insyaALLAH, 6t ada rzki jmpa gambar, akan saya hargai di diari maya saya nie..

TAHNIAH :)

No comments:

Post a Comment