Thursday, October 4, 2012

EXAM IS COMING SOON



 saya dah sebijik dah macam baby face kat atas nie... mentelaah buku la konon.. TAPI tak ada le sekhusyuk itu.. ada la jgak main2..kalau tak, takkan la saya sempat nak mencoret di blog 'diari maya' nie..

exam emang dh nk dekat dah... 31/10 insyaALLAH akan bermula perjuangan dalam ujian dunia nie.. tapi apa2 p0wn, kena banyakkan berdoa la.. USAHA emang perlu, cuma jangan lupakan DIA, sebab DIA yang bagi kita berjaya..

alhamdulillah sangat2...sebab sampai sekarang walau jahat, nakal, degil, leka, dan sepupu sepapat dengannya...tapi ALLAH swt tetap juga bagi nikmat kejayaan tu pada saya.. rakan2 saya p0wn sama.. :)

orang selalu kata "awak bijak, selalu dapat score" TAPI saya juga manusia biasa, otak p0wn biasa2 je.. cuma ALLAH ada untuk beri nikmat kejayaan pada saya. dan saya yakin, semua ada peluang. cuma satu je, cuba-cubalah bermanja-manja dengan DIA... sebab apabila kita dekat, insyaALLAH jalan kita dipermudahkan... saya dah makin yakin.. moga hati saya tetap teguh sampai akhirnya walau sebanyak manapun ujian datang ^ __ ~



the KILLER SUBJECT - CALCULUS

~ nie la situasi saya ~









***pe2 p0wn, insyaALLAH usaha tangga jaya + DOA = ALLAH YANG MAHA KUASA :)
semoga semua berjaya..


No comments:

Post a Comment