Sunday, March 17, 2013

KENA AIM DENGAN BIG BOSS...

dah nampak benda gedebak kat atas tu..
nie la nak story.
pagi nie assembly la kat IPG, duk dalam baris kat perhimpunan, fine la kan. hari ini aku tak ada la mood nak sembang. so, just silent mode je.

deng...deng....
nak dibuatkan kisah, tengah pengarah berucap, alamak kawan aku tanya pasai RPH asgnment la plak. xmaw sembang kan nanti duk terasa. tak pe la. aku pun cakap le dengan controlnya.. hahahaha...
control la sangat..tapi konpem nampak kan..
dan semuanya bermula..
 
"AWAK TU...SEMBANG... SAYA TENGAH CAKAP..." big boss dah ngamuk...
 
  
baru le waktu nie tersedak kot.. terus diam..
yang aku duk hairan tu pasai pe tak tanya aku kat hostel? tanya gak kat tapak perhimpunan.. bukan senang ttbe je nak bincang kat tapak perhimpunan.. bkn sekejap.. aiyaaa... aku nie open minded gak.. nak tanya datang.. buat tak larat sangat text or PM me.. tapi jange le waktu assmbly.. sebab aku pun tak suka orang sembang waktu aku ngah cakap.. tak suka org buat bnda lain ble aku duk depan nak cakap or present..
so, aku faham le perasaan pengarah...
 
so, i blame to myself.. lepas nie aku kena tegas. xmaw cakap diam kan je.. so, sape2 jangan duk terasa hati. sebab aku pun kena jaga hati orang yang kat depan sedang cakap...
 
sembang lain kali ye.. ada masa free sembang la lama mana p0wn... 

No comments:

Post a Comment