Friday, April 12, 2013

USRAH 2013

saya bukan orang yang baik TAPI saya bersyukur sebab saya masih dikelilingi oleh orang-orang yang baik... T_T

mereka datang bila saya kesulitan..
membantu dalam kesusahan..
(ala-ala wonderpetz..TAPI yang nie realnya..) 

kisah usrah tahun baru bermula kini..bulan april 11hb.. ditukar usrah yang kini diketuai oleh WAWA... coz akak usrah dulu kena sambung belaja MASTER... skang dye sibuk sikit.. xpe la.. may ALLAH bless her... and she will be succeed.. :D

guess what i get..??
below there is the present i got from WAWA... 
smiles abroadly..when i read it.. so nice.. :) i felt i'm a valuable person...  





RAUDAH RAIHANAH


rimbunan pohon melambai-lambai
ditiup hembusan angin pagi
sang mentari muncul menerangi
dalam pekat hidup modenisasi
ditelan kemodenan penuh imaginasi
minda sering diperdayai
hati mudah dicemari
mata jua sering dikotori
zina melata di bumi
hati dan jasad lemah menghadapi 
iman tersungkur, jalan lurus diselewengi....


RAUDAH RAIHANAH sang hawa pelopori
mengemudi taman harum mewangi
menuju jalan barakah dan rahamat ILAHI
dengan cebisan ukhuwah usrati
menjalin erat menjana peribadi
mencari redha pencipta diri
dalam gelap pekat hati
menyuci kembali memurnikan diri         

 p/s: aku insan yang lemah dan lupa diri...

No comments:

Post a Comment