Saturday, September 22, 2012

THANKS ROOMATE :)


MY STORY lam blog baru nie, just simple2 je. Ahakz..yg dalam gambar tu roomate aku. Dia la yang duk buat layout my new blog nie. Tq ROOMATE :)



kali nie, blog aku nama CAPPUCINO. sedapkan.
aku just bayangkan macam air nie, nampak sedap dan best je, tapi kalu kira asal rasa kopi yang asli tu pahit. tapi, dah adun dan campur dengan perasa cam susu + gula, jadilah sedap sangat. pastu design cantik2..

macam hidup aku, ada macam-macam perasaan ada, ada yang syok sampai nak terlompat2 ke awan, ada yang tak best cam nak sorok je bawah katil, sampai berlinang2 banjir bilik..

tapi, apa-apa pun, semua ni akan jadi pengalaman hidup utk aku corakkan pada buku hidup ku. sebab itu la aku buat NEW BLOG. sebab kali nie, blog nie akan jadi tempat KEMBARA HIDUP ku..

p/s: abaikan apa2 yg mengarut + kalau nak nasihat ke pe dialu2kan + kalau terasa aku emang minta maaf.

No comments:

Post a Comment