Saturday, September 22, 2012

KEKAL/SEMENTARA?



ahakz..pe beza yang dalam gambar nie?
serius scary..pasai main bola waktu PJ, tak pasai dah cedera jari keliking.
jari keliking aku tak dapat bengkok dah cam jari keliking kanan.. sob3.. T_T

berapa lama x taw la nak baik. risau la.
sementara/kekal?
nie dah masuk hari ke 5/ ke 6 cam tu..
tapi cam nie le jari aku.

nak tahu sapa yang buat tangan aku jadi cam nie?
nie la orangnya.. budak kelas aku..
power sangat hantar bola kat aku, sampai aku nak sambut terkehel jari2..


apa-apa pun, semua benda dah jadi. bila aku pk2 balik, mesti ada sebab. nie mesti sebab aku ada buat dosa dan salah. ALLAH nak bagi aku sedar la tu. tak p0wn nak bagi aku rasa cam ne orang yang tak ada nikmat tu dan nak suh aku ingat agar tetap BERSYUKUR.. :) [walaupun risau, aku kena cool dan doa moga-moga tak ada apa2..amin]


No comments:

Post a Comment